Nowości


Cool (PG) 5 ml Cool (PG) 5 ml 12,95 zł

Cookie Cookie 4,99 zł

Tropik Tropik 4,99 zł

Papaja Papaja 4,95 zł

Brzoskwinia Brzoskwinia 6,95 zł

Wanilia Wanilia 4,95 zł

Lime Mint Lime Mint 4,95 zł

Owoce Ogrodu Owoce Ogrodu 4,95 zł

Mango Mango 4,95 zł


Miód Miód 4,99 zł

Artykuły

Odstawiać czy nie odstawiać?

Smak mieszanek aromatów, tak jak i smak zmieszanych płynów harmonizuje się i balansuje w czasie.

 

czytaj całość »

Miksologia

Zachęcamy do tworzenia własnych mieszanek z naszych aromatów. Tu znajdziesz parę gotowych propozycji.

czytaj całość »

Glikol, glicerol i inne

Gliceryna, glikol propylenowy, aromaty i inne…

czytaj całość »

Sonda

Smak z największą ilością głosów wprowadzimy do oferty. Głosuj!

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję DOA producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Proces reklamacji jest bardzo szybki, pozwala w krótkim czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i w miarę możliwości oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 601300697.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: evaper@evaper.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - zachowana plomba gwarancyjna nakrętki, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

VGczyPG?

Sklep jest w trybie podglądu

W Evaper dokładamy wszelkich starań, aby korzystanie z naszych produktów było czystą przyjemnością, jednakże odczucie smaku jest subiektywne i może być odmienne u różnych osób. E-papieros nie leczy uzależnienia od nikotyny, jest tylko alternatywnym sposobem dostarczania jej do organizmu. Nie zajmujemy się sprzedażą, ani nie produkujemy wyrobów medycznych. Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Polityka prywatności.

 

E-Juice i Akcesoria do E-papierosów

Evaper – Extraordinary Flavors

 

Bezpieczna strona

{nocache:6c320561c938f0a023130c0a3ee53ffa#0}
Click Shop | Hosting home.pl